Wednesday, April 13, 2011

busy nyeeeee...

wahai cik sasa...
saya tengok awk ni busy semacam je..awatnya??
haa..korag pon mesti nak taw jugak kan??
ermm..this week very unacceptable..i feel annoyed wif evryone..fed up kot..assignment yg berlambak2 dan telah dilambakkan dengan masa yg sama atau kata lain nya serentak sekali gus secara pukal.. mak aii.. pening oden nk memikirkannyaa.. meh saya senaraikan keje2 yg berlambak tu ya..jeng jeng jeng...


past sem IBM, Ais individual, Ais case study, report ibm, report Law on topic Qard Hasanah, video mandarin, presentation IBM, Test IBM, Test listening Mandarin, Test oral mandarin, Quiz Far on topic employee benefit and lastly at the last day before study week is Quiz Finance yg palig di geruni.. 
i c men, banyak kan..so, ari2 la saya jd burung hantu..bila malam je celik sampai mata saya ni dah jd kecik..anyway, harap2 semua nya berjalan dengan lancar hendaknya.....then, boleh lah saya ENJOY!!!!